نرم افزار فروشگاهی

شرکت ورانگر هم اکنون با تکیه بر دانش و تجربه بیش از یک دهه خود، محصولی جدید با عنوان نرم افزار فروشگاهی جهت مدیریت هر یک از نیازها و فرآیند سازمان فروشگاه را ارائه داده است

نرم افزار فروشگاهی

شرکت ورانگر هم اکنون با تکیه بر دانش و تجربه بیش از یک دهه خود، محصولی جدید با عنوان نرم افزار فروشگاهی جهت مدیریت هر یک از نیازها و فرآیند سازمان فروشگاه را ارائه داده است

مفهوم دوره عمر کالا

تجربیات بازاریابی نشان می دهد که روند فروش و سودآوری یک کالا در طول زمان همواره دستخوش تغییراتی می گردد. مطالعه سیکل عمر کالا کوششی است برای تشخیص مراحل قابل تفکیکی که در دوره عمر یک کالا وجود دارد. همچنین در رابطه با هرکدام از این مراحل مسائل و مشکلاتی در زمینه استراتژی بازاریابی و پتانسیل سودآوری کالا مطرح می گردد. هرگاه مرحله ای که کالای مورد نظر در ان قرار دارد تعیین شود، مدیران شرکت می توانند برنامه بازاریابی بهتر و موثرتری برای آن کالا طرح نمایند. بر اساس مطالعاتی که در این زمینه انجام گرفته روند فروش اکثر کالاها در دوره حیاتشان یک منحنی را تشکیل می دهد که خود به چهار مرحله معرفی، رشد، بلوغ و زوال تقسیم می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.