نرم افزار فروشگاهی

شرکت ورانگر هم اکنون با تکیه بر دانش و تجربه بیش از یک دهه خود، محصولی جدید با عنوان نرم افزار فروشگاهی جهت مدیریت هر یک از نیازها و فرآیند سازمان فروشگاه را ارائه داده است

نرم افزار فروشگاهی

شرکت ورانگر هم اکنون با تکیه بر دانش و تجربه بیش از یک دهه خود، محصولی جدید با عنوان نرم افزار فروشگاهی جهت مدیریت هر یک از نیازها و فرآیند سازمان فروشگاه را ارائه داده است

نوآوری و خلاقیت های فروشگاهی

به‌کارگیریِ فناوری‌ها و نوآوری‌های فروشگاهی، فرآیند خسته‌کننده خرید از سوپرمارکت و هایپرمارکت را به تجربه‌ای لذت‌بخش تبدیل کرده است. 

 شاید با این دست از فروشگاه‌های خرده‌فروشی برخورد داشته‌اید که از فناوری‌های مختلف در طراحی فروشگاه خود استفاده کرده‌اند تا با خوشایند نمودنِ فرآیند خرید، بتوانند به مشتریان مشتاقِ بیشتری خدمات‌رسانی کنند. این فناوری‌ها، از صندوق‌های فروشگاهی پیشرفته تا نمایش‌گرهای تعاملی (دوسویه) را شامل می‌شوند. 

پیش رفتن همگام با دانشِ روز یکی از فاکتورهایی است که در صورت نادیده انگاشته شدن، می‌تواند به کاهش اشتیاق مشتری برای حضور در فضای فروشگاه و در نتیجه کاهش سودآوری فروشگاه منجر شود. این فناوری‌های فروشگاهی، هم به دکوراسیون و طراحی فروشگاه مرتبط است و هم به یخچال‌ها و سایر تجهیزاتی که ساختار فروشگاه را شکل می‌دهند.

یکی از این نوآوری‌های فروشگاهی، اختصاصی نمودنِ ساختار، فضا و کاربریِ فروشگاه‌هاست. سوپرمارکت‌ها و هاپرمارکت‌ها در مطالعاتی که بر روی مشتریان انجام داده‌اند متوجه شدند که در اغلب مواقع، مشتریان خاص فقط برای تهیه‌ی کالاهای خاصی به فروشگاه مراجعه می‌کنند. برای مثال، برخی از مشتریان در هر بار مراجعه‌ی خود، فقط مواد غذایی خاصی را خریداری می‌کنند. واضح است که این گروه از مشتریان خاص، نیازی به مراجعه به فروشگاه‌های چندقسمتی و بسیار بزرگ مثل هایپرمارکت‌ها را ندارند و نیاز است که به فروشگاه‌هایی با کاربری خاص مراجعه کنند که فقط کالاهای مورد نیاز آنها را در معرض فروش می‌گذارند.

فروشگاه‌های عرضه‌کننده لوازم مخصوص کودکان و نوزادان، سوپرمارکت‌های فروش کالاهای گروهی (کالاهای مربوط به هم)، فروشگاه‌های عرضه‌ی عمده‌ی مواد غذایی و … مواردی از این فروشگا‌ه‌های اختصاصی هستند.

البته سوپرمارکت‌ها و هایپرمارکت‌هایی که همچنان تمایل دارند به گروه‌های متنوعی از مشتریان سرویس‌دهی داشته باشند، برای جلب و حفظ مشتریان خود، از فناوری‌هایی مانند اپلیکیشن‌ها کمک گرفته‌اند. ابزارهایی از این دست، می‌توانند هم در داخل فضای فروشگاه و هم بیرون از آن، با مشتریان در تماس باشند، تبلیغات داشته باشند و در مورد فروش‌های تخفیف‌دار و ویژه اطلاع‌رسانی کنند. هنگامی که مشتری در هر زمان و مکانی بتواند از کالاهای تخفیف‌دار مورد نیازش باخبر باشد، از کالاهای در شُرُف انقضا مطلع باشد، بتواند بدون نیاز به حضور در فروشگاه، کالای مورد نیاز خود را سفارش دهد و تحویل بگیرد و حتی این امکان را داشته باشد که هزینه‌ی کالاهای خریداری شده در سوپرمارکت یا هایپرمارکت را بدون نیاز به صندوق آن، محاسبه و پرداخت نماید، بی‌تردید ذهنیت متفاوتی در مورد تجربه‌ی خرید در ذهنِ او شکل خواهد گرفت و این به معنای تجربه‌ی سودآوریِ متفاوت برای فروشگاه خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.